شب سال نو

شب سال نو

 

 

 

به نام خدایی که مارا آفرید تا زندگی کنیم نه روزمرگی

و به نام خدایی که بر من منت نهاد که یک دلشکسته باشم

چرا که او خود در قلبهای شکسته خانه دارد.

متاسفانه سال 1393 به پایان رسید و خاکسترسیاهی از خاطرات در دلهای ستم کشیده باقی گذاشت.

 

 

امشب شب شنبه شب سال نوست.این عید را به یکایک قلبهایی که بی وفایی زندگیشون وفادار موندنو توان لمس زیبایی شادی ترین سال رو از دست دادند.

آغاز سال 1394 رو به همه شما عزیزان تبریک میگم. به امید بازگشت تمامی گمشده های دل عاشقان:سال جدید مبارک.

شب سال نو اومد مژده ی شادی میارن ولی این چشای من بی ندا هنوزم میبارن

یعنی با اومدن بهار فراموشت میشم،موقع گرد گیریها ، توخاطرتت گم میشم

با شادی و خنده رو لب سفره ی هفت سین میچینین ، اشک چشام بند نمیان ، خیره به ساعت میشینین

با اینکه من میمیرم از غم دوری تو و غصه از جون دل میخورم خدا کنه سفت سینتون تصویری از بهترین شادیاتون شه

سیبهای سفره برای تو ندا عشقم الهی تبدیل به خنده رو لبات بشه

مبارکه اونی که الان جای منو تو قلب تو گرفته

با اینکه الان 2سال از جداییمون میگذره بخدایی ک میپرستی یک شب نبوده ک برای تو گریه نکرده باشم. ، تحویل سال بدون ندا عشق باور کن برام سخته دوریت ندا دارم مینویسم اینارو با چشمهایی پر از اشکوخون لحظه تحویل سال بیتو.اخه بیتو چجور بگم مبارک باشه این عید...سال من بدون تو تحویل نمیشه.

تـحــــــویل نمــــی گیـــــرم سالـــی کــــ بـــی تـــــو تحـــویل شــود

بجای 7سین بی چشات گلیچینی از غــم میچیـــنم. کنار این سفره ی نحسو شوم اسمت رو ندا عشقم فریاد میکشم

سین های سفره واسه من تک تک خاطرات توست ندا عزیزم. اگرچه کسی دیگه شریک لحظه های توست.

شب سال نو اومد دلم دوباره شاد نشد اگه بودی ندا عشق من  روزو  شبام یه عید میشد

واسه زخمای دلم نبض حیاتو مرحمه ، توی این فصل بهار دوریت جوونه هامو میشکنه

صدای تیک تاکش میاد  عقربه های ساعته

اسم اونی ک تو قلبت جامو گرفته رو صداش نزن ک حال من خیلی بده

با ماتم و ظلم دوریت گریه های شبانه خدامیدونه پیر شدم ، من که واست عصا بودم چه زود زمین گیرت شدم

تو لحظه ی تحویل سال وای میسته قلب عاشقم ک پر از لحظه ها و ثانیه های باتوبودن ،جوون ناکام شدمو از دنیای تو دیگه میرم

اگــــــــــــر چــه چشــمای تــرم  دنیایی از تســـــلیتــه با خنــده ی تو شــادمو سال جدید مبارکه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]